Fraktpolicy
Fraktpolicy
Behandling av beställningar
Alla beställningar behandlas samma arbetsdag om de görs före 23:59 CET (förutom under helger och helgdagar) efter att vi har mottagit din orderbekräftelse via e-post. Du kommer att få ett nytt meddelande när din beställning har skickats.
Leverans
Vi strävar efter att leverera din beställning så snabbt som möjligt till den adress du angav vid köpet.
Om vi förväntar oss en försening i leveransen, meddelar vi dig i god tid. Dock kan vi inte hållas ansvariga för eventuella förluster, kostnader, skador eller avgifter som uppstår på grund av en försenad leverans, i den mån det är tillåtet enligt lag.
Viktigt att veta:
Vissa leveransdestinationer kan vara undantagna. Om vi inte kan leverera till din adress, kontaktar vi dig för att antingen annullera och återbetala din beställning eller för att ordna en leverans till en alternativ adress.
Risken för produkten övergår till dig vid leverans till den angivna adressen. Om du har missat leveransen eller inte hämtat ut paketet i tid, kan det påverka din rätt till återbetalning.
Om du inte kan ta emot leveransen
Om du inte är hemma vid leverans kan transportören lämna en avisering med instruktioner om ny leverans eller upphämtning.
Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?
När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer, så att du kan kontrollera leveransstatusen. Det kan ta upp till 24 timmar innan spårningsinformationen blir tillgänglig.
Om du inte har fått din beställning inom 10 dagar efter att du mottagit leveransbekräftelsen, vänligen kontakta oss på info@lynxa.se med ditt namn och beställningsnummer så undersöker vi ärendet åt dig.
Återbetalningar, returer och byten
Vi accepterar returer upp till 14 dagar efter leverans, förutsatt att varan:
Är oanvänd
Är i originalskick
Uppfyller kraven i vår returpolicy
Vi återbetalar hela beloppet för din beställning enligt returpolicyn.
Om din beställning anländer skadad
Om din vara anländer skadad, vänligen kontakta oss så snart som möjligt via info@lynxa.se. Skicka med:
Ditt beställningsnummer
Ett foto på produktens skick
Vi behandlar ditt ärende så snabbt som möjligt och ser till att hitta en lösning som passar dig.
Behöver du hjälp?
Tveka inte att kontakta oss på: info@lynxa.se – vi hjälper dig gärna!
Dela och få 15% rabatt!
Dela helt enkelt den här produkten på ett av följande sociala nätverk så får du 15 % rabatt!